Ahogy azt már a lovagoknál emlegettem, ez a csapat a másik, a két leghúzósabb szörnyfajta közül. Sõt, az Advocate-okra gondolva, asszem nyugodtan állíthatom: "A" leghúzósabb szörnycsapat. Szép palástja van mindnek, kezükben egy hatalmas, fejes bottal, amit megdöntenek feléd, ahogy rád sütik varázslatukat. Abban pedig van választék, kettõ tûzzel, kettõ villámmal támad, nem beszélve a védekezõ varázslatukról, ami mindnek egyforma: flash, a mi villanást jelent, olyan is, és mágia típusú. Jobb, ha van mindenféle rezisztenciád... :-))) De kezdjük a legfontosabb jellegzetességükkel: teleportálnak.
Ez teljesen egyedi a szörnyek között. Tulajdonképpen
hasonlóan köröznek körülötted, mint a többi,
mágiával támadó szörny, csak éppen
séta helyett ugrálnak. Az ugrás azért túlzás,
mert elég sokáig tart, amíg az új helyen alakot
öltenek, elõfordul, hogy közben meggondolják magukat
(cancel :-))) és mégis inkább egy harmadik helyen
kezdenek feltûnni. Azért mondom, hogy kezdenek, mert valahogy
úgy néz ki a dolog, mint amikor Kirk kapitány emberei
visszatérnek a hajóra: egy kicsit villódzanak, majd
beindulnak és támadnak.
Van egy szisztémájuk, hogy milyen rendszer szerint választanak új helyet. Ezt elmagyarázni elég nehéz, a legjobb közelítés talán az, hogy mindig azonos szöggel kell elfordulni, hogy feléjük nézz, ami általában a teljes kör negyede, hatoda. A lényeg, hogy rá lehet érezni a metódusra, ha belejössz, pontosan tudni fogod, hol landol a delikvens, hogy méltó módon fogadd. Van forgásirányuk, amit szintén nem tudok megmondani, de a lényeg az, hogy azt is ki lehet találni, merre fogják kezdeni a körözést. Ha volt egy csapat szorosan egymás mellett, biztos lehetsz benne, hogy a következõ helyen is egymás közelébe érkeznek. Amikor kiválasztják a következõ landolási helyet, nem szerepel a szempontok között, onnan lássanak is... Emiatt simán kikerülnek képbõl, ott lehet õket felejteni a sarok mögött, ami mögé beteleportálnak, ami egy meghalás után pucéran lesétálva kellemetlen lehet. Szó ami szó, ezeket is lehet rendesen kergetni körbe a labirintusban, ami miatt a harcos útálhatja õket a legjobban, bár a másik két kari se repes értük. Vegyük õket szépen sorban. Megkülönböztetni
nem fogod tudni õket ránézésre, mert tökegyformák,
de a vrázslatuk úgyis elárulja õket. Csak a
Pokolban fordulnak elõ. A négy változat:
Közös, hogy ha közvetlenül melléjük érsz, akkor mind elõveszi a stika tartalék varázslatát, a Flash-t. Ugyanúgy hadonászik a botjával, de ekkor már a Flash villódzását sütögeti el, a fõ varázslat helyett. Ezt a Counseloroknál még meg is értem, mert az õ fõ varázslatuknál még ez is többet ér (nem sokkal), de az Avocate-ok részérõl tisztára bolondság, mert a Fireball sokkal brutálisabb mágia. Szóval ha odaértél, megmenekültél, persze csak attól az egytõl. A harcosnak leginkább azt tudom ajánlani az advocate-ok
ellen, hogy maradjon folyamatos mozgásban, tehát keringjen,
így nehezen találják el. Aztán amikor egyik
túl közel merészkedik, rontson rá, csak kibír
annyit, amit addig kap, amíg azt kivégzi.
Persze-persze, tudom, tudom, ez csak a tizenhatoson van, ahol nem esik le a cucc, de azért ott se kellemes meghalni. Ugye azt nem kell mondani, hogy az összes fekete mágus démon?
|
|||
Ezzel az oldallal kapcsolatos véleményedet, észrevételeidet nekem küldd: Des |