|
Lejáratok
|
|
.
A lejáratok az egyéni játékkal ellentétben
folyamatosan nyitva állnak, ha a karakter teljesíti a szükséges
szint követelményeket, bármelyiken lemehet, a felsõbb
szintek bejárása nélkül.
A templom
A fõtérrõl balra fölfelé kell haladni
jó sokat, hogy elérjünk a templom bejáratához.
Pontosabban furcsa módon nem is a bejárat ez, hanem az oltár
felõli végen az apszisba vágott nyílás,
ami a pincébe vezet. Itt lehet lejutni az 1. szintre, illetve innen
lehet megközelíteni a 2-4. szinteket is, vagyis a Pincét.
Egyetlen nehézségi fokon sincs szint követelménye,
értelemszerûen.
A pavilon
A fõtértõl fölfelé kell haladni, hogy
eljussunk a kerti pavilonhoz, mely a labirintus 5. szintjéhez visz,
s eképpen az 5-8 szint, vagyis a Katakombák célszerû
megközelítõ helye. Normál nehézségi
fokon legalább 8-as szintû karakter kell ahhoz, hogy lejussunk
ide, a nehezebb fokozatokon elég a játék alkezdéséhez
szükséges szint.
A szikla
A fõtértõl balra elindulva, Gillian házát
megkerülve a hídon át lehet eljutni a sziklás
térségig, ahol a szikla lejárat is van. Ez közvetlenül
a 9. szintre, vagyis a Barlang legfelsõ szintjére vezet.
Innen közelíthetõk meg a 10-12. szintek is. Normál
játékban legalább 13-as kari kell, hogy leengedjen
a lejáraton, Nightmare-en és Hell-en nincs külön
követelmény.
A meghasadt föld
A hasadék a labirintus legmélyebb bugyraiba vezet, nevezetesen
a Pokol legfelsõ, 13. szintjére, ahonnan aztán lehet
tovább menni a 14-16. szintekre. Tulajdonképpen ez az egyedüli
kikerülhetetlen szint, hiszen pl. a 8. szintre eljuthatok a 9-esrõl
fölfelé is, de a legalsókra csak a 13-ason keresztül.
A lejárat közvetlenül Pepin háza mögött
található, a fõtértõl balra. Normál
játékban csak a 17. szintet elért karakterek mehetnek
le, a nehezebb játékokban elég, ha el tudtad kezdeni
a játékot.
Ezzel az oldallal kapcsolatos véleményedet,
észrevételeidet nekem küldd: Des |