Labirintusok
 .
.
Ezekbõl kettõ van, mindkettõ 4-4 szintes, szokás szerint. 
..
  .
A Fészek
.
Errõl igen nehéz írni, mivel szerintem nem egyértelmûen jól sikerült kreálmány, és akkor még igen finom voltam. Az egész grafikája jobban elmenne az Alien sorozat valamelyik epizódjában, nade a Diablóban??? A hangok mindegyike valami sziszegõ, mesterséges, gépi, idegesítõ. S hogy befejezzem a szidását, hát olyan zagyva a háttér, hogy néha kész õrület megtalálni valami leesett cuccot, és a lejáratokat is térkép nélkül én például nem találnám meg. 
.
Lejárata a város déli részén, a kis szigeten található, amit a mi kedvünkért egy kis híddal kötöttek össze. Kezdéskor még nincs nyitva, a kulcsot a Tehenész adja, de csak ha a Katakomba egy részét már kipucoltad. A Tehenész lelkiismeretesen õrzi a 3 bocit, elsõre szóba se áll veled, de aztán nagy nehezen kinyögi, hogy lent délen, az õ kis veteményeskertjében kinõtt valami undorító dolog (ez stimmel :-))), jó lenne azt onnan eltakarítani, csak hát õ nem ér rá, neki õrizni kell a teheneket. De ad neked egy bombát, amivel próbálj szerencsét. Odamész, a bombát rádobod, erre szép kis kráter keletkezik, és már lehet is lemenni a gusztustalanokhoz. 
.
Nehézségét tekintve valahol a Katakomba és a Barlang között helyezkedik el, de aránytalanul sok aranyat potyogtat.  
.
Az összes szörny egyedi, csak ezeken a szinteken jelennek meg. A 3. és 4. szinten van két Szörnyfejedelem, a 4-iken lévõ adja a térképet, amivel meg lehet nyitni a Kriptát, tehát egyértelmûen elõbb végig kell csinálni a Fészket, mielõtt a másikba lemehetnénk. 
.
A hordókat behelyettesítették valami tojás féle bugyorral (Alien???), amelyek egy része a hordók robbanása helyett savat fröcskölve pukkad szét. Nem baj, legalább szörnyek nem bújnak elõ belõlük.
.
Térkép szisztémája egyértelmûen a Barlangé, ugyanaz az algoritmus szerkeszti, csak a grafika más, meg az, hogy nincsenek ajtók.
.
.
A Kripta
.
Na, ez már más. Mintha nem is ugyanaz a csapat rajzolta volna, mint a Fészket. Fekete márvány mindenhol, gyönyörû, gazdag ornamentika a falakon, és ami a legszebb: a padlóból mintha a láva világítana felfelé bizonyos berakások mentén. Ez a labirintus már telitalálat, s a szörnyei se olyan gusztustalanok (bár ha a Flesh Thing-re gondolok...), mint amik a Fészekben leledzenek.
.
Lejárata honnan is nyílhatna, mint a templom melletti temetõcskébõl. A gyengébbek kedvéért azért a Fészekben talált térképre kattintva, azon be is van jelölve a temetõ egy nyíllal: "Put me here", vagyis tegyél ide. A módszer már ismert: ha rádobod a kriptalejáratra a térképet, a fedõkõ elegánsan félrecsúszik, és usgyi lefelé. Sajnos a térkép ilyenkor eltûnik, pedig jó lenne még nézegetni.
.
A szörnyek szintén egyediek, az utolsó darabig, élükön Na-Krul-lal, a 4. szint fõ szörnyével, és hát irgalmatlanul kemény ellenfelek. Megmondom õszintén, egyik karival se jutottam el még Na-Krul-ig. Véleményem szerint a Kripta csak kicsit könnyebb, mint a Pokol.
.
A hordókat ez esetben gyönyörûszép urnák helyettesítik, amik jó kis csörrenéssel esnek szét, ahogy törve-zúzva haladsz elõre. Vannak szarkofágok is, de én akárhányat kinyitottam, nem volt egyikben sem semmi. Kár.
.
Az alaprajz ezután már természetes, hogy a Pince rajzolatát örökli, ugyanúgy vannak oszlopcsarnokok, és oszlopos folyosók. Szerencsére ez azt jelenti, hogy ajtók is, sûrûn, mert külöben beletörne a bicskánk.
.
Papírost gyûjteni itt is lehet, 3 darabból van, és  egyenként is meg lehet olvasni, legalábbis veretes szöveg hangzik el, ha a Cornerstone of the World-re (a világ sarokköve) ejted.
 .
 .