 |
 |
|
Az idézős druida harcmodora szinte teljes egészében megegyezik a nekromantáéval: maga helyett vadállatait küldi harcba. |
 két kaszt között az a különbség, hogy a druida állatait a semmiből képes maga mellé állítani, nincs szüksége hullákra. Hasonlóan a csont sötét mágusához, a druida is képes lényeit valamilyen módon támogatni. Erre a célra a legmegfelelőbbek az elementális támadások, ugyanis a megidézett lények csupán fizikai sebzéssel rendelkeznek.
Az ezen az ágon található skillek három csoportra oszthatók, a lények fajtái szerint. A szellemek semmi különöset nem csinálnak, csupán körülöttünk lebegve hasznos aurákkal látnak el minket, követőinket és társainkat. A föld alatt mozgó indák élik a saját életüket, unsummonolni sem tudjuk őket - a hullákat benőve, azokat felhasználva (és megsemmisítve) különféle módokon támogatnak minket. A középső oszlopban pedig az "igazi" harcostársainkat, a vadállatokat találjuk. Lényeink közül kilóg a Raven, egyedül ezek az állatok nem sebezhetők. Ne higgyük, hogy indáink a föld alatt biztonságban vannak. Egyszer-egyszer kibukkannak onnan, de az ellenfeleink egyébként is képesek őket támadni. Természetesen mivel megidézett lényekről van szó, a druidánál is bejöhet a "players xxxx" trükk.
A Spirit Wolf, Dire Wolf és Grizzly skillek közül egyszerre mindig csak az egyik által megidézett lény(ek) lehet(nek) jelen (tehát pl. ha van 4 Spirit Wolfunk, és megidézünk egy Dire Wolfot vagy egy Grizzly-t, akkor a 4 Spirit Wolf eltűnik). Ehhez hasonlóan a szellemekből és indákból is egyszerre csak egy fajta lehet jelen (pl. egy Oak Sage és egy Carrion Vine). A szellemek közül az első kettő az értékesebb, válasszunk szükségünk szerint a +élet és a +sebzés, +AR közül. A két farkas és a medve idéző skillek passzív skillek is egyúttal, az adott bónusz az ezen 3 skill által megidézhető lényekre vonatkozik. A Spirit Wolf és a Dire Wolf farkasai körülbelül azonos szinten vannak, a szellemfarkasok gyengébbek, de több van belőlük, így jobban megosztják az ellenfeleket és a védelmük is magasabb. Mivel mindhárom idéző skillt ajánlott 20-ig emelni, bármikor áttérhetünk valamelyik másik lény használatára, az aktuális helyzettől függően. Több ellenfél ellen mi is több vadállatot vessünk be, egy-egy ellen pedig a jó öreg Grizzly-t.
Raven - Hollók | Poison Creeper - Mérgező Inda | | | | | A druida hollókat hívhat segítségül ezzel a képzettségével, amik azután (kivédhetetlenül) rárepülnek ellenségeinkre, és azokat csipkedve sebzik. Mindegyik holló adott számú alkalommal, véletlenszerűen támadja ellenfeleinket, majd eltűnik. Nem túlságosan erős skill, mert egyrészt a sebzésük együttesen sem túl magas, másrészt a Ravenek max. száma csak 5, tehát igazi madársereget ne is várjunk tőle. 1 pont kell rá, mert előfeltétel. | A legelső indánk, ami a föld alól kibukkanva mindenkit megmérgez, akivel kapcsolatba kerül. Már kezdetben sem túlságosan erős a sebzése, később pedig már teljesen használhatatlan. Egy pontot rakjunk rá, mert előfeltételt jelent a további indákhoz. |
|
Oak Sage - A Tölgyfa Szelleme | Summon Spirit Wolf - Szellemfarkas idézése | | | | | Ez a szellem körülöttünk lebegve aurájával +élet%-ot ad. Elég jól jön már a játék elején is, +skillekkel magas szintre emelve pedig hatalmas életet biztosíthat, különösen a Vérmedve forma eleve magas bónuszával együtt. | A druida ezzel a képzettségével maximálisan 5 szellemfarkast idézhet meg, melyek különlegessége, hogy képesek teleportálni, így bárhova követve a druidát, de ellenfeleink elől sajnos nem szoktak így menekülni. Szintenként emelkedik a farkasok védelme is. Passzívan a farkasoknak és medvéknek ad +páncél%-ot a képzettség, és azok találati pontosságát is emeli, ezért húzzuk fel 20-ig. |
|
Carrion Vine - Rothasztó Inda | | | Az indák közül jelenleg a legtöbb druida ezt használja, nem véletlenül. A földön fekvő hullákat elrothasztva ad életet a druidának, a druida életének adott százalékán alapulva (pl. 10%-os carrion vine 1000 életes druidának hullánként 100 lifeot ad), ez maximálisan 12% lehet. Már első szinten is elég erős, így több pont nem is kell rá. Alakváltós, harcos druidáknak elengedhetetlen. Taktikai fegyverként is beválhat, támasztgatós szörnyek ellen. |
|
Heart of Wolverine - Rozsomák Szív | Summon Dire Wolf - Vérfarkas idézése |  | | | | A második és egyben talán a legjobb szellem: aurájával a sebzést és a találati pontosságot emelve erősíti a közelben levők harcképességét, így leginkább az ezek hiányában szenvedő Vérmedve druidák számára hasznos. Tisztán elementális druidák számára viszont használhatatlan. | Elődjéhez hasonlóan ezzel is farkasokat idézhetünk meg, melyek amellett, hogy erősebbek, különlegességük, hogy felzabálva ellenfeleink hulláját, sebzésük kétszeresére emelkedik, 20 másodpercig. Egyszerre csak 3 lehet belőlük. Passzív skillként lényeink életerejét emeli. |
|
Solar Creeper - Nap Inda | | | Ez az inda teljesen azonos módon működik, mint a Carrion Vine, csak élet helyett manát ad, a druida manájának adott százalékán alapulva (pl. 5%-os solar creeper 1000 manás druidának hullánként 50 manát ad), ez maximálisan 8% lehet. Ebből adódóan az idézős és az elementális druidáknak a leghasznosabb, alakváltók számára szükségtelen. Első szinten is elég erős, a +skillek majd adnak rá. |
|
Spirit of Barbs - Tövisszellem | Summon Grizzly - Grizzly idézése | | | | | Ennek a szellemnek a használatával szinte teljesen azonos játékot érhetünk el, mint az Iron Maidenes nekromantákkal. Aurájának működése azonos a Paladin Thorns aurájával: a lényeinket megütő szörnyek visszasebzést kapnak. Ismerve, hogy a nekromanták IM-je sokkal erősebb létére is elég gyenge, inkább a másik két szellem valamelyikének használata javasolt. | A druida ezzel a képzettségével a vadon egyik legerősebb állatát tudja segítségül hívni: egy szürkemedvét, más néven Grizzly-t. Sebzése és élete igen magas, ütésével pedig hátra tudja lökni az ellenfeleket. Sajnos csak egy idézhető meg belőle egyszerre. Passzív skillként lényeink sebzését emeli. |
|
A leírás LoD 1.09d alatt készült. |
|
|