Végigjátszás: íjas amazon, Act II
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
Ez az oldal az íjas amazonnal való végigjátszás része. A teljes végigjátszás hét részből áll, és együtt értelmes. Olvasd el mind!
tt is fogunk tudni haladni, különösebb fennakadás nélkül. A kockát megszerezve, és addig az elhulló köveket szorgosan összegyűjtve most alkalmunk nyílik létrehozni jobb gemeket, és alkalomadtán cserélni az íjat egy jobb sebzésű alaptípusra, amibe jobb köveket teszünk. Ennek akkor lesz értelme, ha nem sikerül közben Elzixnél jó íjat gamblézni.

Odafigyelést először a Claw Viper Temple-ban az oltárt őrző, mindig villámos viperafőnök igényelhet. Ha becsörtetünk ész nélkül, és sokan vannak bent, bizony szűkösnek bizonyulhat a hely. Érdemes a semmibe lődözve kipiszkálni minél több delikvenst, illetve a veszélytelenebb fölső sarok felé venni először az irányt. Lehetőleg egymagunk menjünk, mert a kísérő szeret előremenni időnként, és hát miért ne pont ilyenkor? :)
Nem rossz taktika, ha kísérőnk már elhalálozott, vagy nincs velünk, ha gyorsan befutunk az oltárhoz, az emelvényre. (A viperák oda nem tudnak felmenni.) Innen nyugodtan küldhetjük át minden kedves ellenfelünket a feledés kapuján túlra. Ezt a módszert használva csak az csontvázakra, és múmiákra kell kicsivel több figyelmet fordítanunk, ugyanis ők ugyanis szeretnek különféle emelvényekhez mászkálni. Rövid meggyőzés után azonban belátják, hogy nem megy ez nekik. :)

Summoner

Ha túlságosan sietünk, a Summonernél gond lehet. Úgy érdemes időzíteni, hogy addig ne érjünk oda, amíg nem érjük el a 18-as szintet. Szintlépéskor a pontot tegyük a Guided Arrow-ra, és készítsük elő, mint hóhérpallost. Amikor kijön a questlog, hogy ez a Summoner sarka, elő a GA-t, és tüzelés a semmibe onnan, ahol állunk. Amikor előjön újra a Q-log, csak oda kell sétálni és fölszedni a hulláját. Egyes szinten zabálni fogja a manát a GA, de megéri ezért meginni pár köcsöggel.

Duriel

Az Act II végén vár az egész játék számunkra egyik legfélelmetesebb ellenfele, Duriel. Egyébként igen takarékosan bánhatunk az italokkal, érdemes a manát az utolsó darabig kihordani, és a kocka receptek segítségével full rejuvát gyártani, hogy Durielhez úgy érkezzünk, hogy csak az van nálunk. Ez praktikusan 12 ibrik fullreju-t jelent, mert ekkor még csak 3 soros övet fogunk tudni szerezni. Ha netán még nem lenne rajtunk ilyen sem, akkor nagyon gyorsan vágtassunk el akármelyik árushoz, és vegyük meg az első 3 soros övet.

Semmi gond nem lenne Duriellel, ha nem lenne olyan szűk ott a hely. A játék során bárkit, bármilyen tulajdonságokkal is rendelkezzen, le fogunk tudni alázni az íjunkkal, ha van hozzá hely. Itt nincs. Készüljünk a halálra, érdemes kitenni egy town portalt lemenetel előtt. Kísérő legyen velünk, az is egy másodpercet jelenthet. Hogy milyen cucc van rajtunk, az szinte érdektelen, csak az ügyesség és a szerencse fog dönteni.

Két fajta stratégia van Duriel ellen, persze egyik sem jó. Duriel kellemetlen tulajdonsága a charge, vagyis nekifutásból kétszer akkora pofont tud lekeverni. Aki egyhelyben áll, az csak feleakkorákat kap, viszont azok se lesznek olyan hű de kis pofonok, és a fagyasztó aura alól nincs kibúvó. Az amazon mint lassított felvétel, miközben Duriel pofozza erősen. Könnyen ki lehet fogyni a lötyiből, és healinggel már nem olyan vicces ugyanez. Ha a szaladgálást választjuk, akkor a GA lesz a fegyverünk. Fog kelleni mana (amíg van rejuva, persze ez nem gond) és stamina, mert ha fagyasztó aurával kifogy a szufla, az gyakorlatilag a biztos halál Duriel előtt. Aki single-ben nyomul, kicsit szerencsésebb, mert egy nagyon kicsi lag is halálos lehet. Hiába szeretnénk szépek és okosak lenni, egyszerűen lehetetlen elkerülni, hogy futkározás közben Duriel egyszer-egyszer ne üssön be. Akkor viszont nagyon nagyot fog ütni, amit csak teli élettel lehet túlélni. Ha sikerül valahogy leküzdeni, sétagalopp jön Act V-ig.

Pontelosztás

Persze az sem mindegy, mennyi az a teli élet. Ezen a szinten még nagyon fájdalmas a pontok elosztása, szinte minden jó cucc kevesellni fogja az erőnket, amire rakni persze olyan, mintha a fogunkat húznák, hiszen mást nem profitálunk belőle. Ha sebezni akarunk, akkor kell nyomni a dexterity-t, ha pedig túlélni, akkor a vitality-t. Legjobb behunyt szemmel, csak arra ügyelve, nehogy véletlenül az energy-t találjuk el :) Arra semmilyen körülmények között nem szabad egyetlen pontot sem pazarolni.

Skillpontok

A skillpontok elnymása igen unalmas ezen szinten. Építgetni kell a valkür felé vezető ágat 1-1 ponttal, nyomni penetrate-re is egyet, ami marad, az pedig GA. A játékmenetben ez még nagyon sokáig nem fog előrelépést jelenteni, mert a GA az a skill, amit minél hamarabb ki kell maxolni, viszont amíg nem maxos, addig gyakorlatilag használhatatlan, a magas mana igény miatt. Már csak azért is nehéz ügy, mert 40-es szint alatt esélytelen, hgy manalopó cuccot találjunk. Szerencse, hogy egyébiránt nem gyönge az amazon, és nem igazán fog kétségbeesni attól, hogy egy szem kopasz nyílvesszővel kell végignyilazni normálon.

A leírás LoD 1.09d alatt készült.