 |
 |
|
A harci képzettségek teszik a lovagot igaz harcossá, aki karddal, jogarral vagy akár egy sima pajzzsal - a Fény szent mágiájával felvértezve akár fegyver nélkül - is képes akár többszörös túlerőben levő ellenfeleit is könnyedén legyőzni.
|
 következőkben felsorolt támadások szinte mindegyikének van egy "kiegészítő" aurája, amivel a leginkább érdemes párosítani. A következő képzettségekhez a következő aurák ajánlottak:
Blessed Hammer + Concentration
Charge + Fanaticism
Conversion + Thorns
Fist of Heavens + Conviction
Smite + Holy Shield + Fanaticism
Vengeance + Conviction
Zeal + Fanaticism
Sacrifice - Áldozás | Smite - Sújtás |  |  |  |  | Ez a támadás manaköltség nélkül többszörözi meg a lovag sebzését, ezért azonban áldozatot kell hoznia: a bevitt sebzés 8%-át kell elszenvednie (így például egy bevitt 1000-es sebzés 80-at sebez a lovagon). Használata könnyen felismerhető: támadáskor nem csak ellenfeleink, de a mi vérünk is a földre hull. Már első szinten is több, mint háromszoros sebzést tudunk elérni vele, így kezdetekben a Mighttal igencsak ajánlott a használata, nagyon könnyen meggyorsíthatja a haladást. 20-as szinten - csak ennek a használatával - több, mint ötszörös sebzést is elérhetünk, de a nagy sebzés már ránk is veszélyes lehet, és más képzettségek hatásosabbak lehetnek.
Immune to Physicalok ellen nem hat. | A lovag az egyetlen kaszt, aki a pajzsot, mint fegyvert képes használni. Rendkívül sok előnye van ennek a skillnek: nincs szükség AR-re (95%-ban talál), az ellenfelet minden ütéssel hátralöki (knockback), egy rövid időre el is kábítja a célpontot és alig igényel manát. Azonban nem működnek vele a mana és életlopások, és bár nem lehet egyszerre támadni a pajzzsal és a fegyverrel, de a Holy Shielddel és egy támadóaurával (Fanaticism) együtt már magas sebzést lehet elérni.
Immune to Physicalok ellen nem hat. |
|
Holy Bolt - Áldott Erő: |  |  | Ezzel egy, csak az élőholtakat sebző mágikus lövedéket tud ellőni a lovag, ami ha barátot talál el, akkor azt gyógyítja. Sajnos sem a sebzés, sem a gyógyítás mértéke nem mondható elég hatásosnak, így sok haszna nincs.
Immune to Magic és nem-élőholt szörnyek ellen nem hat. |
|
Zeal - Buzgóság | Charge - Roham |  |  |  |  | A lovag karját a hit iránti buzgó igyekezete mozgatja sebesen, villámgyors támadásokat intéz vele egyszerre akár több ellenfél ellen is. A képzettség szintjének növekedésével nő az ütések száma. Ha a lovag több ellenféllel száll szembe, akkor mindegyik ellenfelére egy-egy ütést mér, ha csak egy célpontja van, akkor minden ütését arra az egyre méri. Fontos tudni, hogy a Zeal önként nem állítható le, mindaddig, amíg a lovag minden ütést (max. 5) le nem tud vagy ellenfelei ebben meg nem szakítják egy erőteljesebb ütéssel. | A Charge képzettséggel a lovag gyors, megállíthatatlan rohamba kezd, hogy ellenfeléhez odaérve így hatalmas csapást mérhessen rá. Mivel rohamról van szó, a lovagnak hely kell a nekifutáshoz, tehát folyamatos harcban nem alkalmazható, csak vissza-vissza futással.
Immune to Physicalok ellen nem hat. |
|
Vengeance - Bosszú | Blessed Hammer - Áldott Pöröly |  |  |  |  | A Vengeance-szel a lovag a Fény elemi erejű csapását használva sújt le ellenségeire. A fizikai sebzés adott százalékát alakítja át és adja hozzá a támadásához, magában foglalva egyszerre tűz-, villám- és jégsebzést is, ezzel jelentosen megnövelve a támadás erejét. Ráadásul a jégsebzés fagyasztást is ad, további előnyhöz juttatva a lovagot. Hátránya az alacsony AR bónusz és viszonylag magas manaigénye, amit sajnos csak sok mana stolennel lehet egyensúlyozni a fizikai sebzés alacsony aránya miatt. Hatását nagyban lehet növelni Conviction aurával. Legnagyobb előnye, hogy nincs ellene immunitás. | Megidéz egy, a karaktertől csigavonalban távolodó repülő kalapácsot, ami a lovagot körülálló ellenfeleket sebzi. Bár irányítani nem lehet, de a röppályája kiismerhető, ezáltal könnyebben lehet vele találni. A sebzése nem túl nagy, de a Concentration aura hat rá, azt emeli, ráadásul az élőholtakra másfélszer erősebben hat.
Immune to Magic szörnyek ellen nem hat. |
|
Conversion - Megtérítés | Holy Shield - Áldott Pajzs |  |  |  |  | Ennek a skillnek a használatával a paplovag egy különleges ütést mér az ellenfelére, aki a Fény erejének eme érintésétől a gonoszság ellen fordul és átáll a lovag oldalára. Szintenként nő az esély a megtérítésre. A megtérített lények 16 másodpercig harcolnak a lovag oldalán, ez idő alatt nem támadhatóak. Mivel a lovag aurái hatnak rájuk is, ezért a leghatásosabb a Thorns használata. A támadás-erősítő jellegű aurákkal vigyázni kell, mert a visszaállt szörnyeken ez egy ideig még rajta marad, így a lovag ellen fordíthatják auráinak erejét. Támadásként mást ajánlott használni, mert a Conversion ebben a tekintetben nem különbözik a sima Attack skilltől.
Főszörnyekre nem hat. | A Holy Shield növeli a pajzs védelmi értékét, blokkolási esélyét és annak sebzését. Ez a képzettség rendkívül hasznos, nemcsak a Smite erejét növeli, de már magában azzal a védelemmel is, amit nyújt. Ugyan 35 manába kerül, de egy varázslás után akár három percig is működik, ami természetesen a képzettség szintjének függvénye. A védelem növelése magas szinten eléri a négyszeres értéket is, ami egy nagyon erős pajzsnál 1000 közeli értéket is jelenthet, csak magán a pajzson... A varázslat időtartama alatt a pajzs félig átlátszóvá válik és fehér fénnyel világít. Minden paladinnak ajánlott. |
|
Fist of the Heavens - A Mennyek Ökle (delay: 1 mp) |  |  | A paplovag ezzel a képzettségével magának a Mennyországnak a segítségét kéri. Isteni segítség képpen a kijelölt célpontba egy villám csap bele, ami - ha a közelben több ellenfél áll - szétválik Holy Boltok seregére, melyek sebzik a környéken lévő élőholtakat. A Conviction aurával együtt erőteljes fegyver a lovag kezében, főleg párbajban.
A villám Immune to Lightning, a Holy Bolt Immune to Magic és nem-élőholt szörnyre nem hat. |
|
A leírás LoD 1.09d alatt készült. |
|
|