Hasznos Holmik
 
  Diablo II (LOD)  MOD  Diablo/Hellfire  Árnyoldal  Leírások  Egyéb 
Diablo II - Lord of Destruction 1.10 változáslista
   
A titokzatos "World Event"

  • A Hell nehézségi fokozatú Realm-játékosokat ezúton figyelmeztetjük, hogy egy új, nagy kihívást jelentő eseményt adtunk a Diablo II 1.10-es verziójához. A Hardcore karakterekkel játszóknak még inkább óvatosnak kell lenniük, amikor Superunique szörnyekkel találkoznak egy ilyen esemény során. Legyetek készen egy gyors "Save and Exit" végrehajtására, amikor a helyzetetek úgy tűnik, hogy túl veszélyessé vált.

    Alapvető szerkezeti változtatások/fejlesztések

    • A képzettség és szörny rendszerek mostantól teljesen adatvezéreltek. A képzettségek kiegyensúlyozása egyszerűbb és gyorsabb. A szörny kontroll/benépesítés/kreálás egyszerűbb. Bár ezeket a saját szükségletünkre csináltuk, de a mod-készítők is bizonyosan kedvelni fogják ezeket a változtatásokat. Egy hatalmas eredmény az, hogy így szinte minden képzettséget használhat minden karakterosztály.
    • A képzettségeknek lehet szinergia bónusza (hasonló a mastery típusú képzettségekhez) ami akkor lép életbe, ha pontokat teszünk egy másik képzettségre.
    • A játékosok statisztika és felszerelés (inventory) rendszere teljesen újra lett írva, növelve ezzel a szerverek teljesítményét, és stabilitását.
    • Az ütközés detektáló rendszer jelentősen fel lett gyorsítva. Ez is növeli a szerverek teljesítményét.

      Specifikus változtatások/fejlesztések

      • A magas szintű játékosok számára növekedett a nehézség, hogy a játékrendszer gyengéit kevésbé lehessen kihasználni.
      • A szörnyek erősebbek lettek.
      • Az Act V szörnyeit felturbózták Nightmare és Hell nehézségi szinten. Ezt úgy érték el, hogy a szörnyek statisztikáit javították, és az AI-t (mesterséges intelligencia) ill. a viselkedésüket is erősítették NM és Hell nehézségen (ez kb. annyit jelent, hogy gyakrabban tesz döntéseket, vagy egyszerűen csak gyorsabban mozog). Nightmare és Hell nehézségen a szörnyek sebzése általánosan megnőtt, egyes eseteken drámaian.
      • Az XP-runok, szintlépegetősdi, és XP-lopás (leeching) effektivitását csökkentették.
      • Act V NM és Hell nehézségi szinten random szörnyek (főleg távolsági támadó) szörnyek előfordulása lehetséges (pl. Burning Dead).
      • Az Act V-ben előforduló barbár katonák életereje kevesebb lett NM és Hell nehézségen.
      • A Unique szörnyek előfordulási gyakorisága megnőtt Hellen.
      • 0 XP-t kapnak azok a csapattagok egy szörny leölése után, akik a szörny halálának a pillanatában több, mint 2 képernyőnyi távolságban voltak. Ez megelőzi annak a lehetőségét, hogy a csapathoz verődött alacsony szintű karakterek úgy jussanak XP-hez, hogy közben teljesen biztonságban vannak.
      • Az XP-büntetés nőtt Clvl70 felett az alábbiak szerint: Clvl 1 - 69: 100% XP; Clvl 70-99: 85%-0,8% XP (nagyjából exponenciális lecsengés).
      • Változtatások arra irányulólag, hogy a játékosnak a Diablo II több területén/helyén/szintjén legyen kedve játszani...
      • A leggyakrabban látogatott SuperUnique szörnyek dobási esélyeit megnyirbálták (Pindleskin, Thresh Socket).
      • A bocik kevesebb XP-t adnak, és rosszabbul dobálnak.
      • A szörnyek jobban randomizáltak NM és Hell Act V-ben, beleértve a "vendégszörnyek" hozzáadását egyéb actokból.
      • Minden területen és nehézségen a unique szörnyek száma nőtt.

        Bizonyos tárgyak erősítése

        • Az újonnan dobott Rare vértezetek, sisakok, és a legtöbb fegyver tulajdonságai jobbak.
        • Több mint 100 új Unique Tárgy, melyekből 29-et csak Ladder játékok során lehet megtalálni.

          Újrahangolt skillkiegyensúlyozás minden karakterosztály esetében

          • Amazon
            • Javelin and Spear Skill<ul><li>s
              • Jab - Megnövelt Attack Rating.
              • Power Strike - Megnövelt AR és sebzés. Szinergiabónuszok.
              • Poison Javelin - Megnövelt teljes méregsebzés és hatóidő. Szinergiabónuszok.
              • Impale - Megnövelt AR és sebzés.
              • Lightning Bolt - Megnövelt villámsebzés. Szinergiabónuszok.
              • Charged Strike - A kibocsátott Charged Boltok száma nőtt. Az átlagos villámsebzés csökkent. Szinergiabónuszok.
              • Plague Javelin - AR-bónuszt kapott ez a skill. Megnövelt méregsebzés és hatóidő. Csökentett manaigény, skillszinttől függően. Szinergiabónuszok.
              • Lightning Strike - Az átlagos villámsebzés csökkent. Szinergiabónuszok.
              • Lightning Fury - újrahangolva az átlagos villámsebzés növelésével. Bár alacsonyabb a kezdőérték, de gyorsan növekszik egy sokkal nagyobb
                sebzés felé. Szinergiabónuszok.
            • Passive and Magic Skills
              • Inner Sight - Az ellenfél defense-e jobban csökken. Teljes egészében feljavítva.

                - Valkyrie - Megnövelt AR és kisebb manaigény. Kapott rezisztanciákat és képességeket, mint Evade, Dodge stb. Szinergiabónuszok.

                - Decoy - Különösen újrahangolva; kapott rezisztanciákat és skilleket, mint Evade, Dodge stb.

                Bow and Crossbow Skills

                - Magic Arrow - AR-bónuszt kapott ez a skill.

                - Fire Arrow - AR-bónuszt kapott ez a skill. Csökkentett manaigény. Szinergiabónuszok.

                - Cold Arrow - AR-bónuszt kapott ez a skill. Megnövelt jégsebzés. Megnövelt manaigény. Szinergiabónuszok.

                - Exploding Arrow - AR-bónuszt kapott ez a skill. Megnövelt tűzsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Ice Arrow - AR-bónuszt kapott ez a skill. Szinergiabónuszok.

                - Immolation Arrow - AR-bónuszt kapott ez a skill. Csökkentett manaigény. Szinergiabónuszok.

                - Freezing Arrow - AR-bónuszt kapott ez a skill. Csökkentett manaigény. Szinergiabónuszok.

                Assassin

                Martial Arts

                - Dragon Talon - Megnövelt AR.

                - Fists of Fire - Szinergiabónuszok.

                - Claws of Thunder - Szinergiabónuszok.

                - Blades of Ice - Szinergiabónuszok.

                - Minden rúgó skill - Megnövelt AR.

                Shadow Disciplines

                - Venom - Fix hatóidő (0,4 mp) függetlenül a viselt méregsebzést adó tárgyaktól.

                - Shadow Warrior - Megnövelt életerő és ellenállások.

                Traps

                - Fire Blast - Szinergiabónuszok.

                - Shock Web - Szinergiabónuszok.

                - Charged Bolt Sentry - Szinergiabónuszok.

                - Wake of Fire - Magasabb szinteken kicsit megnövelt sebzés. Szinergiabónuszok.

                - Lightning Sentry - Szinergiabónuszok.

                - Wake of Inferno - Szinergiabónuszok.

                - Death Sentry - Szinergiabónuszok.

                Barbarian

                Warcries

                - Warcry - Szinergiabónuszok.

                - Shout - Megnövelt hatóidő.

                - Battle Orders - Megnövelt hatóidő.

                - Battle Command - Megnövelt hatóidő.

                Combat Masteries

                - Throwing Mastery - Megnövelt AR a dobóképzettségekhez.

                Combat Skills

                - Bash - Szinergiabónuszok.

                - Double Swing - Csökkentett manaigény. Szinergiabónuszok.

                - Stun - Szinergiabónuszok.

                - Double Throw - Szinergiabónuszok.

                - Concentrate - Szinergiabónuszok.

                - Frenzy - Szinergiabónuszok.

                Druid

                Elemental Skills

                - Firestorm - Megnövelt tűzsebzés magasabb szinteken. Megnövelt sebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                - Molten Boulder - Fizikális sebzést kapott. Megnövelt sebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                - Arctic Blast - Megnövelt jégsebzés magasabb szinteken. Megnövelt sebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                - Fissure - Szinergiabónuszok.

                - Cyclone Armor - Szinergiabónuszok.

                - Twister - Megnövelt sebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                - Volcano - Fizikális sebzést kapott. Szinergiabónuszok.

                - Hurricane - Szinergiabónuszok.

                - Armageddon - Megnövelt tűzsebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                Shape-Shifting Skills

                - Werewolf - Szinergiabónuszok. Varázsolhat Armageddont farkasként a druida.

                - Werebear - Szinergiabónuszok. Varázsolhat Armageddon farkasként a druida.

                - Maul - Megnövelt szédítési idő.

                - Rabies - Megnövelt méregsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Fire Claws - Kissé megnövelt tűzsebzés. Szinergiabónuszok.

                Summoning Skills

                - Summon Spirit Wolf - Szinergiabónuszok.

                - Heart of Wolverine - Megnövelt hatósugár és életerő.

                - Summon Dire Wolf - Szinergiabónuszok.

                - Oak Sage - Megnövelt hatósugár.

                - Spirit of Barbs - Megnövelt életerő.

                - Summon Grizzly - Szinergiabónuszok.

                Necromancer

                Summoning Skills

                - Skeleton Mastery - A nem-csontváz jellegű idézettek sebzése nőtt. A csontváz jellegű idézettek életereje nőtt.

                - Raise Skeleton - Megnövelt csontváz életerő, AR és Defense. A csontvázak maximálisan megidézhető lehetséges száma csökkent, az alábbiak szerint:
                az első 3 skill pont +1-1 csontvázat jelent, míg a további csontvázakhoz egyenként 3 skill pont kell. Szinergiabónuszok.

                - Clay Golem - új képességet kaptak: esélyük van arra, hogy támadás során a célpontot lelassítsák. Szinergiabónuszok.

                - Raise Skeletal Mage - Megnövelt sebzés. A csontvázak maximálisan megidézhető lehetséges száma csökkent, az alábbiak szerint:
                az első 3 skill pont +1-1 csontvázat jelent, míg a további csontvázakhoz egyenként 3 skill pont kell. Szinergiabónuszok.

                - Blood Golem - Szinergiabónuszok.

                - Iron Golem - Defense bónuszt kapott. Szinergiabónuszok.

                - Fire Golem - Megnövelt tűzsebzés. Holy Fire sebzést kapott. Szinergiabónuszok.

                Poison and Bone Skills

                - Teeth - Szinergiabónuszok.

                - Bone Armor - Szinergiabónuszok.

                - Poison Dagger - Megnövelt AR. Megnövelt hatóidő. Szinergiabónuszok.

                - Bone Wall - A hatóidő a felére csökkent. Csökkentett életerő. Szinergiabónuszok.

                - Poison Explosion - Megnövelt hatóidő. Szinergiabónuszok.

                - Bone Spear - Megnövelt mágikus sebzés. Szinergiabónuszok.

                - Bone Prison - A hatóidő a felére csökkent. Szinergiabónuszok.

                - Poison Nova - Szinergiabónuszok.

                - Bone Spirit - Megnövelt mágikus sebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                Paladin

                Combat Skills

                - Holy Bolt - Megnövelt mágikus sebzés. Nem veszi figyelembe az élőhalottak rezisztanciáit. Megnövelt gyógyító hatás a nemszörny karakterekre.

                - Blessed Hammer - Megnövelt magas szintű sebzés. Nem veszi figyelembe az élőhalottak és a démonok rezisztanciáit. Szinergiabónuszok.

                - Vengeance - Szinergiabónuszok.

                - Sacrifice - Szinergiabónuszok.

                - Holy Shield - Szinergiabónuszok.

                - Fist of Heavens - Nem veszi figyelembe az élőhalottak rezisztanciáit. Szinergiabónuszok.

                - Zeal - Megnövelt sebzés 4. szint felett. Szinergiabónuszok.

                - Charge - Szinergiabónuszok.

                Offensive Auras

                - Might - Megnövelt hatóterület.

                - Holy Fire - A támadás tűzsebzést kap. Szinergiabónuszok.

                - Thorns - Megnövelt hatóterület.

                - Blessed Aim - Megnövelt hatóterület.

                - Holy Freeze - A támadás jégsebzést kap. Nagyobb aurasebzés. Szinergiabónuszok.

                - Holy Shock - A területsebzés újra lett hangolva. Megnövelt villámsebzés támadáskor. A sebzés növekedése dinamikusabb. Szinergiabónuszok.

                - Sanctuary - Megnövelt mágikus sebzés. Szinergiabónuszok.

                Defensive Auras

                - Prayer - Megnövelt gyógyító hatás és hatóterület.

                - Resist Fire - Megnövelt hatóterület.

                - Defiance - Megnövelt hatóterület.

                - Resist Cold - Megnövelt hatóterület.

                - Resist Lightning - Megnövelt hatóterület.

                - Cleansing - Megnövelt hatóterület. Szinergiabónuszok.

                - Meditation - Megnövelt hatóterület. Szinergiabónuszok.

                - Redemption - Megnövelt hatóterület.

                - Salvation - Megnövelt hatóterület.

                Sorceress

                Cold Spells

                - Ice Bolt - Megnövelt jégsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Frozen Armor - Megnövelt jégsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Ice Blast - Megnövelt jégsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Shiver Armor - Megnövelt jégsebzés. Megnövelt lassítási idő. Szinergiabónuszok.

                - Glacial Spike - Megnövelt jégsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Blizzard - Megnövelt jégsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Chilling Armor - Megnövelt jégsebzés. Szinergiabónuszok.

                - Frozen Orb - Szinergiabónuszok.

                Lightning Spells

                - Charged Bolt - Szinergiabónuszok.

                - Energy Shield - Szinergiabónuszok.

                - Nova - újrahangolt villámsebzés.

                - Lightning - Szinergiabónuszok.

                - Chain Lightning - Szinergiabónuszok.

                Fire Spells

                - Fire Bolt - Megnövelt tűzsebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                - Inferno - Megnövelt tűzsebzés magasabb szinteken. Szinergiabónuszok.

                - Fire Ball - Megnövelt tűzsebzés magasabb szinteken. Kissé csökkentett manaigény. Szinergiabónuszok.

                - Enchant - újrahangolt tűzsebzés. AR bónuszt kapott. Csökkentett manaigény. Szinergiabónuszok.

                - Meteor - Szinergiabónuszok.

                - Hydra - újrahangolt tűzsebzés. Szinergiabónuszok.

                új rúnaszavak és Horadric Cube receptek

                - 20 új rúnaszó.

                - új Horadric Cube recept: 3 flawless gem + 1 mágikus fegyver = socketed, mágikus fegyver.

                - 46 új Horadric Cube recept -- a megmaradó rúnák fejlesztése, és tárgyak újragenerálása.

                PvP hézagok betömése

                - Amennyiben egy játékos olyan skillt használ, amihez a varázslat után nem szükséges a jelenléte, akkor ezen varázslat megszűnik, amint a játékos belép a városba.
                (Ilyen pl. a Sorceress Meteor, Firewall, Blaze, Hydra; Assassin csapdák; Druid Volcano stb.) Ez megelőzi annak a lehetőségét, hogy valaki pillanatok alatt
                ellenségesre váltva (Hostile) azonnali sebzést okozhasson a gyanútlan játékosnak.

                - Az olyan hack-ek használata sem lehetséges a jövőben, amikor a hack háttér objektumokat Waypointként kezel.

                - 10 mp-es eltéréssel lehet csupán a Hostile-ra váltás után Waypointot v. Town Portalt használni a város elhagyására.

                - A fülek és egyéb a játékosok által földre dobott tárgyak gyakrabban törlődnek (még a városban is), még akkor is, ha a játékos ugyanazon a képernyőn
                tartózkodik. Magic, Rare, Set és Unique tárgyak tovább maradnak.

                - A "Hit Slows Target" tulajdonság maximális hatása PvP-ben 50%-ra csökkent.

                - Kijavítva egy bug, ami azt okozta, hogy PvP-ben nem lehetett egy kétkezes kardot forgató whirlwindet használó barbárt célba venni.

                - Egy Oil Potion eldobása többé nem fagyasztja be az ellenfél játékát.

                Újdonságok a Battle.Neten

                - új lobbi. Amikor a játékos belép, akkor itt eldöntheti, hogy be akar-e lépni előbb a battle.net chatre, mint korábban, vagy pedig egyszerűen játékot kreál,
                illetve csatlakozik egy játékhoz, anélkül, hogy belépne a chatre.

                - Lehetőség arra, hogy az elfelejtett/ellopott account jelszót email regisztráció útján visszakapjuk.

                - új parancs: /mail account_name , ami egyenes egy üzenetet küld az adott accounthoz regisztrált emailcímre.

                - A Realm karakterek "lejárati ideje" a karakterválasztó képernyőn megjelenik.

                - új Ladder Rendszer, azok számára, akik minden olyan karaktertől mentesen szeretnének játszani, akik esetleg a korábbi itemduplikálásban v. itemhackelésben
                részt vehettek. Ez a lehetőség úgy vehető igénybe, hogy kipipálunk egy mezőt a karakter kreálása során -- hasonló módon, ahogy az Expansion és Hardcore karakter
                kiválasztásakor tesszük. Periodikus időközönként Ladder Resetre kerülhet sor, ezáltal a régi Ladder karakterek a hagyományosak közé kerülnek -- akik természetesen
                nem játszhatnak együtt az új szezon Ladder karaktereivel. Ilymódon, minden szezon új Ladder karakterei valóban a nulláról kezdenek, és semmi lehetőség nincs arra, hogy régebbi
                karakterekkel segítsük őket.

                - Ha egy játékos egy alkalommal legyőzi Diablot, akkor minden accountjáról, melyet erről a számítógépről használ, indíthat Hardcore karaktereket.

                Battle.net bugok

                - Javítva egy fagyás, mely akkor lépett fel, amikor a Battle.net Blizzard Tech Support csatornáján várakozott a játékos.

                - A jelszó nélkül kreált Realm játékokba a továbbiakban nem léphet be játékos, aki jelszót adott meg csatlakozás során.

                - Ha egy karakter meghal Hardcore módban miközben Alt-F4'-gyel kapcsolódik le a B.netről, a karakter ikon rendesen fog megjelenni a chaten, és a
                Karakterválasztó Képernyőn is.

                - Kijavított Options help.

                - A továbbiakban játékosok nem álcázhatják magukat, mintha accountjuk hivatalos Blizzard account lenne, a chat betűszínének és típusának megváltoztatásával.

                - A továbbiakban Warcraft III játékosok a Diablo II chatszobákban nem köpenyes figuraként jelennek meg.

                - A Battle.net stabilitása fejlesztve lett arra az esetre, amikor egy Diablo II karakter, aki egy privát csatorna operátoraként kilépett, újra belép.

                - Ha egy játékost kitiltanak egy chat csatornáról, akkor nem léphetnek vissza azonnal.

                - A két javelint viselő barbárok javelinje rendesen látszik a battle.net chaten is.

                - A játékosok profiljából a kor kiszedve.

                Nagyobb bugok

                - A 'Druid Drop' bug javítva, ami tárgyakkal volt kapcsolatos, és amelynek során a játékosok kiestek a játékból, ha 33. szint feletti Werewolf v. Werebear
                skillt aktiváltak.

                - Super Unique, Unique és Champion szörnyek a továbbiakban nem lehetnek közel sebezhetetlennek kreálva, azaz 0 hp-nál kevesebbel.

                - 2 potionnel felfegyverzett barbárok és orgyilkosnők a továbbiakban be tudnak lépni játékokba.

                - Egy Ethereal tárgyba rakott Zod rúna a továbbiakban nem csökkenti annak a Durability-jét 0-ra.

                - Az extrém gyors támadási sebességgel rendelkező karakterek a továbbiakban nem hibázzák el a célpontot egy hibából fakadóan.

                - Az idézett kreatúrák szörny szintje mostantól rendesen van megállapítva a játékos szintjéből.

                - Egy megidézett Grizzly mostantól rendesen és nagyobb effektivitással üldözi és támadja az ellenfeleit.

                - Fury és Phoenix Strike többé nem lehet a skillt használó játékos bérencének, vagy idézettjének a célpontja.

                - A valkűrök a továbbiakban nem lesznek szörnyként kezelve, és a hibásan kapott életerőbónusz NM-en és Hellen megszűnik.

                - Egy valkűr, melyre egy csapattag Oak Sage-e hat, nem lesz megölhető 1 ütéssel.

                - Az orgyilkosok és a barbárok Masteryjéből eredő Critical Strike hatása csökkentve.

                - Az Oak Sage és a Heart of Wolverine mostantól rendesen működik 20as skillszint felett.

                - A Poison Creeper-re is érvényes mostantól a kisebb PvP-sebzés.

                - A Holy Freeze a továbbiakban nem lassítja le a Lightning skillt.

                - Az Attract skillt a továbbiakban nem lehet egy másik átokkal hatástalanítani.

                - Ha Battle Command skillt használunk úgy, hogy egy tárgy skillbónuszt ad, akkor a továbbiakban nem marad meg ez a skillbónusz a skill
                lejártáig, ha levettük a tárgyat közben.

                - Aktív 18. szint feletti Thorns aura nem teszi sebezhetetlenné a játékost a szörnyek közeltámadására.

                - A Lightning és Chain Lightning skillekre immáron hatnak a varázslási sebességét növelő mágikus tulajdonságok.

                - Ha Enchantot lőfegyverre varázsoljuk, akkor a sebzést változó mértékben növeli meg.

                - Nem lesznek láthatatlanok a Lightning Enchanted szörnyek Charged Boltjai a rálőtt Fireballoktól.

                - Az Assassin skill - Blades of Ice - 3. töltete mostmár megfagyasztja a szörnyeket.

                - A Lower Resist hatása mostantól pontosan a követhető karakterlapon kiírt rezisztanciák alapján.

                - A Crushing Blow mostantól a megadott százalék szerint működik.

                - mostantól nem generálódhat olyan tárgy, melynek a szintkövetelménye 99nél több.

                - A Replenish Quantity tulajdonsággal rendelkező dobófegyverek mennyisége mostantól akkor is 'regenerálódik', ha közben ez az érték 0-ra csökkent.

                - Az újonnan talált Increased Maximum Durability mágikus tulajdonsággal rendelkező Ethereal tárgyak megkaphatják a maximális durability-t.

                - A Melody rúnaszó mostantól rendesen működik íjak esetén.

                - Ha egy Super unique szörny közelségéből eltávolodunk, és visszatérünk 20 mp múlva, akkor rendesen újrakreálja a Super unique-ot.

                - A Reduce AC módosító hibája, melyet a tárgy leírásában "x% Target AC"-nek mutatott, javítva lett. A továbbiakban nem egyenlővé teszi a célpont
                AC-ját ezzel a százalékkal, hanem rendesen csökkenti a célpont AC-ját ennyi százalékkal. A leírása javítva "-x% Target AC"-re. Ezen módosító
                hatása csupán a fele, ha a célpont játékos karakter, SuperUnique, bérenc, vagy Act Boss.

                - A sebzés számításában javítva lett egy bug, mely előbb számolta a +min/+max sebzést, mint a +sebzés%-ot.

                - Ha egy játékos egy játékos hulláján áll, akkor a továbbiakban nem lesz immunis a lövedékekre.

                - Ha valaki folyamatosan nyomja a bal gombot, hogy a karakter menjen, akkor a bal gombra beállított automatán célzó skillek a továbbiakban
                nem fognak ismétlődve működni. Ilyen skill pl. a Fist of Heavens.

                - A Paladin nem-aura skilljei rendesen működnek (támadnak), ha valaki úgy klikkel egy ellenfélre, hogy nincs elég manája a skill használatához.

                - Néhány bug fixálva lett, mely csökkentette a váltakozó fegyverekkel történő támadások hatásosságát, ha az illető két fegyverrel van felszerelve,
                beleértve néhány dual-claw Assassin támadást.

                - A méreg hatóidejének számítása most korrekt.

                - A méreg rendesen működik, amikor távolsági támadáshoz adódik hozzá.

                - A Mindblast és a Conversion mostantól leszedi az aktuális aurát a célpontról, és amikor hatóidejük lejár, akkor is.

                - A Confuse mostmár rendesen működik, az esetenkénti helytelen támadás nélkül.

                - A Holy Shield mostantól a játékos defense-ét növeli, nem a pajzsét.

                - A Blade Fury mostantól a megfelelő mennyiségű manát használja.

                - A Skeletonok, Skeletal Mage-ek és Golemek a megfelelő (nem 0) AR-rel és Defense-zel kreálódnak.

                - Az Iron Golemek a továbbiakban nem kapnak +életerőt Nightmare és Hell nehézségen.

                - A bérencek a továbbiakban nem hordhatnak olyan tárgyat, aminek a követelményeit nem érik el.

                - A Rogue bérencek a továbbiakban nem lőhetnek Lightning Boltot olyan tárgyaknak köszönhetően, melyek növelik a Bow and Crossbow skilljeiket.

                - Az Isenhart's Case és Horns rendesen működik együtt a bérenceken.

                - Az egyes TCP/IP játékokban előforduló szörnyteleportálás előfordulása csökkentve.

                - A lassított, vagy fagyasztott szörnyek a továbbiakban nem "laggolnak" olyan könnyen.

                - A Corrupted Rogue-ok a továbbiakban nem állnak meg olyan hosszú időre, miközben üldöznek egy ellenfelet.

                - Ha egy barbár eldob bal kezével egy fegyvert (jobb inventory hely), miközben egy közelharci fegyver van a jobb kezében (bal inventory hely),
                akkor az eldobott fegyver mostantól beviszi a sebzést rendesen.

                - Az NPC-k a továbbiakban azonosítatlan tárgyra nem adnak quest rewardot (pl. socketelés).

                - A továbbiakban nem fordulhat elő, hogy egy NPC azért nem tud odaadni egy quest reward tárgyat, mert a karakter inventory-ja, vagy stash-e tele van.

                - A Heaven's Brethren set "+5 light radius" bónusza mostantól működik.

                - Mint ahogy a Karakter képernyőn is látható, az Assassinok sebzésbónuszt kapnak a cipőkből.

                - Az Assassin Claw Mastery bónuszai (sebzés és AR) mostantól nincsenek hibásan felcserélve.

                - Egy viselkedést megváltoztató átok (pl. Dim Vision) nem hat állandó jelleggel a szörnyre, ha a játékos town portallal hazatér.

                - A regeneráció, vagy méreg hatása a szörnyek életerején jobban követhető.

                - Az Enchantra hat a Fire Mastery.

                - A skillek és mágikus hatások, melyek valakinek a maximális életerejét megváltoztatják, mostantól az aktuális életerőt változtatják meg a megfelelő százalékkal.

                - Az Assassin rúgóskilljeire kiírt AR sosem nagyobb, mint az aktuális AR.

                - Macintosh-specifikus javítások.

                - Megnövelt kompatibilitás a duál-monitoros Macintosh rendszerekkel.

                - Javítva egy fagyás, mely akkor fordult elő, ha valaki a gördítősávot használta, és kijelölt játékokat a Battle.net Join menüjében.

                Kisebb bugok

                - A Summon Spirit Wolf a továbbiakban nem értékeli alul a sebzést.
                - Spirit of Barbs, Heart of Wolverine és Oak Sage a továbbiakban nem értékeli alul a hatósugarat.
                - Ha az Automap "Center" opciója ki van kapcsolva, akkor az Automap nem centerel, amikor kinyitjuk a Skill Tree-t, vagy az Inventoryt.
                - A Change Realm dialog boxból a külső szöveg el lett távolítva.
                - A Flayer Shaman fejéről lelökött Flayer életerőcsíkja rendesen működik.
                - A szörnyek általános életerőcsíkjával kapcsolatos túlcsordulási hiba javítva lett.
                - A Stamina Shrine effekt átmeneti elvesztése nem fordul többé elő.
                - A Skill Tree szintek mostantól rendesen vannak ábrázolva, ha a karakter felvesz egy nem közelharcra való tárgyat, amely az összes skilljéhez
                ad, egy olyan fegyverrel együtt, mely csupán egy bizonyos skillt erősít.
                - Ha egy skillt egy tárgyból kapunk, akkor ez mindig meg van jegyezve a Skill Tree-n.
                - A karakterablakban megjelenő sebzés pontos, ha egy magas erővel rendelkező karakter fegyver nélkül van.
                - A karakterablakban megjelenő sebzés pontos a Freezing Arrow és a Holy Shock esetén.
                - Az Amazon skill Multiple Shot esetén pontosan van megjelenítve, hogy 3/4-nyi sebzést okoz.
                - Ha az Assassin 2 Claw-t hord, és használja a Weapon Block skillt, akkor a Chance to Block százalék rendesen jelenik meg, ha a kurzort
                a Defense stat felé visszük a karakter képernyőn.
                - A Golden Bird küldetés státusza pontosan jelenik meg a quest logban, ha valaki kilép a játékból, mielőtt megkapná a rewardot.
                - A Redemption skill leírása mostantól pontosan megállapítja, hogy ez csupán a skill használójára hat, a csapatra nem.
                - A Redemption skill grafikus effektje nem jelenik meg, ha a játékos town portalt használva tér vissza a városból.
                - A Thunder Storm skill grafikus effektje mostantól rendes.
                - A karakterablakban megjelenő sebzés Holy Shock esetén mostantól nem kék.
                - Hardcore Assassinek és Druidok a továbbiakban nem köpenyes figurákként jelennek meg a DII Classic multiplayer karakterválasztó
                képernyőjén.
                - A Message Log gördülése jobb.
                - A játékosok mostantól láthatják, ahogy más játékosok hordókat rúgnak fel.
                - A Berserker Axe betűzése rendben van.
                - Io, Shael és Jah rúnáknak mostantól van koreai, japán és kínai fordítása.
                - Javított lokalizáció (fordítás, text boxok mérete stb.) néhány esetben, franciában, németben, koreaiban és spanyolban.

                Fejlesztések és egyéb változtatások

                - Új rendszer lett implentálva, amely detektálja és törli a duplikált, hackelt illetve egyéb hibás tárgyakat a Realm Karakterek
                betöltése során inventoryjából.
                - Szinte az összes skill sebzése megnőtt 20as skillszint felett.
                - Sok skill szinergiabónuszt kapott. A bónuszok növelik a magasabb szintű skill hatékonyságát, az alacsonyabb szintű (szinergista)
                skillekbe pakolt pontok alapján. A korábban szétosztott skillpontok használata hasznos lesz a játékosok számára, mintsem hogy
                a skillpontokat felhalmozzák, és magas szintű skillek között osszák szét.
                - Újrahangolva a Unique/Set/Rare/Magic tárgyak dobása.
                - A Lower Resist és Conviction skillek mostantól rendesen működnek immun szörnyek ellen.
                - A Cold Mastery állandó értékre változott.
                - Az Elemental Piercing az immunitások ellen állandó értékre változott.
                - A 7 létező kasztspecifikus Setet használhatóbbá tették, mégpedig a részleges, vagy a teljes Set bónusz megerősítésével.
                Továbbá a teljes Setbe öltöztetett karakter kapott egy egyedi kinézetet.
                - Az Act V-ös The Ancients küldetés során kapható XP egy szintlépésnyire korlátozódott.
                - A továbbiakban nem léphetünk be más játékos alábbi helyekre nyíló portáljaiba, ha az előtte lévő küldetést nem teljesítettük:
                Canyon of the Magi/Seven Tombs/Duriel's Lair (The Summoner), TheHarem/Palace Basement/Arcane Sanctuary (The Tainted Sun),
                Durance of Hate (The Blackened Temple), The Worldstone Keep (The Ancients), The Secret Cow Level
                (Terror's End in DII classic or Eve of Destruction in DII: LoD). MEGJEGYZÉS: Ha a játékos megöli a High Councilt
                (de nem használja a Khalim's Willt, hogy bezúzza a Compelling Orbot), az esetben beléphet egy Durance of Hate-be nyíló portálba.
                - Az NPC-k a továbbiakban nem fogadnak el alacsonyabb nehézségi szintekről származó quest itemeket magasabb nehézségi
                szintű questek teljesítéséhez.
                - Atma mostantól automatikusan gyógyít.
                - A quest itemek azonosítva esnek.
                - Mephisto és az Ancientek nagyobb kihívást jelentenek.
                - Az alábbi act bossok sebzése és defense-e nőtt: Andariel, Mephisto, Diablo, Baal.
                - Mephisto Frost Novája jóval erősebb, a saját (nem a játékosén) statisztikáin alapulva.
                - Duriel +rezisztanciákat és +blokkot kapott.
                - A Unique szörnyek auraszintje csökkent.
                - Az Act IV és V nyílt terepein több Unique szörny fog előfordulni.
                - Az életszívás mostantól minden szörnyre külön meghatározott, és NM és Hell nehézségeken 100% alá esett.
                - Az Act II Unravelerjei +rezisztanciákat és +blokkot kaptak Hell nehézségen.
                - Az 1játékosos játékokban a szörnyek életereje megnőtt, viszont a további játékosok érkezésével bekövetkező
                szörnyéleterőnövekedés csökkent a multiplayer játékok során.
                - Az életerő és mana italok hatása nőtt.
                - Néhány boltos mostantól árul mana italokat is.
                - Az Antidote Potion mostantól ad + 50 méregellenállást és +10 max méregellenállást 30 mp-ig.
                - Az Thawing Potion mostantól ad + 50 fagyellenállást és +10 max fagyellenállást 30 mp-ig.
                - A Stamina Potion mostantól gyorsabb stamina regenerációt ad 30 mp-ig.
                - Újonnan talált (1.10 után) "Fires Magic Arrows", vagy "Fires Explosive Arrows" tulajdonsággal rendelkező mágikus íjak,
                megfelelő skillszintűek, és nem állandóan 1-es szinten vannak fixálva.
                - Nagyobb esély Rare, Set és Unique tárgyak szerzésére gamble során.
                - A szörnyek jobban dobnak, azáltal, hogy az alaptárgyak dobására való esélyeiket megnövelték, illetve az esélyt Rare tárgyra.
                - Nagyobb eséllyel hullanak olyan tárgyak, melyeken az alábbi tulajdonság vannak: Enhanced Damage, Life-stealing, Mana-stealing,
                és + to all Resistances. A bérencek életereje/AR-e/defense-e/szintje megnőtt. Továbbá az Act III-as bérencek skillmaximumát is
                megszüntették. (A bérenc szintje felvételkor mostantól eltérő DII Classic-ban és LoD-ban.)
                - A bérencek életregenerálódása megnőtt.
                - Az életerő italok jobban hatnak a bérencekre.
                - A bérencek feltámasztási költsége csökkent.
                - A bérencek "póráz-távolsága" megnőtt (=messzebbre kolbászolhatnak el a karakterünktől).
                - A nem támadó, vagy védekező megidézhető lények - kivéve Revived szörnyek - Defense-e és AR-e a szintjükből van számítva.
                - A Bone Wall mostantól a megidéző játékos csapatával "van egy partiban", tehát nem megtámadható.
                - Blood Raven viselkedése felfejlesztve.
                - A vendégszörnyek (a korábbi actokból, és könnyebb nehézségi szintekről valóak) Treasure Class-át (a tárgydobás miatt) megfelelően, az új, magasabb szintből számítja a program.
                - A Chilling Armor a továbbiakban nem válaszol más Chilling Armor lövedékére.
                - Egy játékosnak mostantól akár 16 hullája is lehet. Csupán az első (legrégebbi) hulla tartalmaz tárgyakat mentett játékok között.
                - NM és Hell nehézségeken a hullánk visszaszerzésével a halálkor elvesztett XP-nk 75%-át kapjuk vissza. Ez minden játékoshullára vonatkozik.
                - A 'Block lock' megszüntetve. Ha egy játékos karakter éppen blokkolt egy támadást, akkor egy rövid ideig a játékos nem blokkolhat újra.
                Ez az időtartam a játékos blokkolási sebességétől függ.
                - Csökkentve a Lister The Tormentor és minionjainak Baal általi megidézése okozta lag.
                - A Forgotten Tower szintjei NM-en és Hellen nagyobbak.
                - Az Elite tárgyak esési valószínűsége nőtt.
                - Csak nagyon kevés Unique tárgy és az új über itemek vannak lvl85 felett. Így aztán a legjobb tárgyak mostantól jóval gyakrabban esnek.
                - A Jewelek és egyéb módosítók mostantól növelhetik egy fegyver elementálsebzését, ha ez a tulajdonság fel van sorolva a Jewel leírásában.
                - A Buriza szintje (nem a szintkövetelménye) 59re nőtt.
                - Azok a tárgyak, melyek skillbónuszt adnak, csupán alacsonyabb skillszint bónuszt adnak azoknak a karaktereknek, melyeknek a kasztjuknál
                fogva a Skill Tree-jük része ez a skill. Figyeljük meg, hogy a Charged Itemek megkapják a szinergia és mastery bónuszokat, de nem kapnak
                bónuszt, ha további pontokat teszünk erre a skillre.
                - A Cham rúna fagyasztó hatása +1-ről +3-ra nőtt.
                - Az Eth rúna hatása mostantól "-25% to Target AC". Ilymódon 4 Eth rúna 0-ra redukálja a célpont AC-ját.
                - Az "Ignores Target AC" módosító a továbbiakban nem hat SuperUnique-okra, bérencekre és Act bossokra.
                És továbbra sem hat játékosokra, és unique szörnyekre.
                - Megváltozott a Horadric Cube recept, mely 3 chipped gemet használt; a továbbiakban 3 normál gemre van szükség
                az alábbiak szerint: 3 normál gem + 1 socketed fegyver = socketed, mágikus fegyver.
                - Megváltozott a két, Rejuvenation Potion-t gyártó Horadric Cube recept, mely 3 chipped gemet használt;
                a továbbiakban 3 normál gemre van szükség.
                - Ha az NPC-knél ctrl-left click-kel klikkelünk egy tárgyra, akkor eladja a tárgyat, anélkül, hogy rákérdezne.
                - A message log mérete 32 sorról 128 sorra nőtt.
                - Az átkokat jelző speciális effektek grafikájának sűrűsége csökkent.
                - A light map számítása optimalizálva lett, és néhány szintnyi light map felbontás is hozzá lett adva, mely automatikusan
                beállítja magát, hogy a frame rate elfogadható legyen.
                - Ha az Automap Optionsben kiválasztjuk a "Show Party - No"-t, akkor mostantól mutatja a lényeinket.
                - Egy azonosítatlan Unique tárgy az inventoryban mostantól úgy néz ki, mint az adott alaptárgy.
                - A manaigény kijelző pontossága javítva.
                - A Whirlwind skill kapott egy grafikus effektet.
                - Az Assassin Phoenix Strike-jának 2. szintű charge up effektje jobban néz ki.
                - Új színsémákat kaptak egyes Rare, Set és Unique tárgyak.
                - A buzogányokon (mace) és botokon (staff) mostantól "+50% Damage to Undead" van kiírva, összhangban a többi fegyver kategóriával.
                - A TCP/IP Join Game gomb emlékszik a legutolsó beírt IP-címre.
                - A Chat parancsokhoz mostantól kell perjel (pl. fps helyett /fps).
                - Egy új chat parancs '/nopickup' ki- bekapcsolja a lehetőségét annak, hogy automatikusan felvegyünk-e tárgyakat a földről (ha rájuk klikkelünk).
                Ha ki van kapcsolva, akkor nyomva kell tartanunk az Alt billentyűt, hogy fel tudjunk venni tárgyakat.
                - A szörnyek (kivéve SuperUnique-ok) a nem-Ladder Realm játékokban 75% életerővel (Hell) és 85% AC-vel (NM és Hell) rendelkeznek,
                és az AI sebességük nem nő a magasabb nehézségi szinteken.

                Macintosh-specifikus változtatások

                - Mac OS X 10.2+ esetén támogatja a "widescreen" és a "4:3" módot is.
                - Megnövelt OpenGL teljesítmény az alábbi minimum követelményekkel rendelkező rendszerek számára:
                Mac OS X 10.2, 256 MB RAM, és Radeon vagy GeForce AGP videókártya.